Vi är så förvånansvärt små i jämförelse med universum så om jag så lyfter mitt huvud lär ingen märka det.

Nu börjar huset bli lite sådär halvtomt.
Nästan allt är i lägenheten och jag sitter här blandflyttlådor och ekande rum.
Vet inte hur det ska kännas att flytta ifrån sitt barndomshem, kanske vemodigt eller kanske bara hemskt?
Men just nu känns allt tvärtom. Jag vill bara härifrån och det ska jag.
Lycka. Foton på lägenheten kommer senare ikväll, troligtvis. Även bilder från myskvällen med Amanda och MoaToa om den sistnämnda kan skicka över bilderna någon gång.

Kommentarer
Postat av: Matilda

om du ändå bara sitter bland flyttlådor kan du ringa frisören. Varför ska jag göra allt slavdrivare?

2009-02-16 @ 11:41:08
URL: http://matildaerking.devote.se
Postat av: moa

men du finns ju aldrig på msn POPPINS! : D

2009-02-16 @ 11:55:18
URL: http://petitantilope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0