Tröja

Hejsan igen. Sovit länge idag eftersom jag har varit hemma från skolan idag p.g.a förkylningen. Så sen har man ju fått lägga energin på nått och då, blev det så att jag sydde färdigt min tröja! Känner mig smått duktig.Har hållt på med den ett tag så kände att nu fick den äntligen sys färdig. I fall ni nu märker att dragkedjan sitter mer åt ena hållet än de andra, så är det faktiskt meningen, tro det eller ej men det är inte som jag har sytt fel. Blev ganska nöjd faktiskt. Här har ni resultatet:


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättesnygg! coolt, Robin, coolt

2008-09-01 @ 19:46:23
URL: http://matildaerking.devote.se
Postat av: Amanda

Bra jobbat killen!!

2008-09-02 @ 15:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0