Datorn börjar bli seg


Som sagt. Den börjar bli seg. Inte i konsistensen, nej nej utan den arbetar segt. (känner mig fyndig och ja, jag är en sån som skrattar ått mina egna skämt, kalla mig självgod eller vad ni vill, men jag gillar det.) Så jag kom på att jag nog måste tömma den lite. Speciellt på bilder. Har ca 30 mappar med ca 200 bilder var. Usch det kommer ta tid. Men man måste ju börja nån gång och jag bestämde att jag börjar nu, annars kommer jag bara strunta i det tills jag blir tvungen att radera alla bilder för att datan är så överfull. Haha.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Neeej! inte våra bilder, radera är förbjudet!

2008-09-01 @ 20:14:00
URL: http://matildaerking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0