Skola imorgon. Usch och blä.


Har varit på Malmöfestivalen så jag har varit inaktiv under helgen, förlåt, till de fåtal som följer min blogg. Men nu är jag tillbaka igen och redo att blogga. Eller nja nästan, skolan kommer ta upp ganska mycket tid, som förövrigt börjar imorgon(!?). Känns som att de bara var nån vecka sen de va skolavslutning. Aja, det är bara att bita ihop nu, sista året kvar på högstadiet.  Det är blandade känslor nu inför skolstarten. Både positiva och negativa. Skönt att börja nu och bara få skiten överstökat, och samtidigt är det jättejobbigt för jag blir tvungen att klara mig utan Matilda, jag menar, hur fan ska det gå? Men allt löser väll sig på nåt sätt, hoppas jag. Men som sagt ska jag försöka hinna med att blogga under tiden.Nu ska jag gå och ringa till Matilda, så hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju oss, kompis. ; )

nian ska inte få knäcka oss.

(observera nu att du just fått ta del av kanske världens bästa motto, behandla det väl.)

2008-08-18 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0