Malmö idag

Efter en hemsk natt med endast 3 timmars sömn var det dags att gå upp och dra sig ner till Malmö med Matilda ( http://matildaerking.bloggspace.se ) för att shoppa loss. Det blev en massa kläder idag. JAG FYNDADE SOM FAN PÅ WEEKDAYs REA! haha. de var de bästa som hänt på länge. Det blev 5 T-shirts, 1 par byxor, en tjock tröja, och en kavaj. Och det blev billigt ska jag säga, så billigt att jag inte vågar skriva hur mycket det kosta för då skulle ni dö av avundsjuka. Så de så! Bilder på mina fynd kommer imorgon, så ni får hålla er tills dess. Hah.

Kommentarer
Postat av: moa

JAG HAR OCKSÅ FYNDAT PÅ WEEKDAY OCH ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK.

2008-08-11 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0