Hemma tidigt

Hej allesammans. Idag är jag hemma tidigt. Känner mig ganska kass och så. Uhä. Hoppas jag blir bättre snart. I alla fall, när jag var i skolan så prata jag med SYO- Eva. Hon är konstig och skrattar hysteriskt roligt. Typ som om hon får epileptiska anfall. Läskigt på samma gång. I alla fall så är de klart nu. Jag och Moa ska praoa på Estet i Hlm. Haha, vi kommer vara bäst, och mobbade. Nu ska jag nog äta lite.
Hej dåå



Bild:
 Från Lanvin visnig SPRING 09.
 Underbar kollektion designat av Lucas Ossendrijver.
 Love it!

Kommentarer
Postat av: Amanda

men det kan inte hon styra över!!

2008-09-04 @ 18:08:48
Postat av: moa

hahaha, men det det är bara två dagar, vi har varandra! : D

men dududu, ska vi fota resten av dagarna då?

2008-09-04 @ 18:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0