Tusentals ögon jag ej kan undvika. Dina händer bränner i nacken och dina kyssar gör mina kinder rosiga.

Brustabletter och pulveriserad kärleksdryck.
En gång på morgonen och en gång mot kvällen.
Men inget hjälper.
Idag har jag tagit, fem, sex, sju.
Imorgon blir det åtta, tolv, alla och fler.
Hur mycket jag än vill ha dig så är det inte godkänt.
Det skulle kvitta hur långt jag gick i dina skor, din situation skulle
fortfarande vara oförståelig.
Jag inser aldrig vad du gör med mig, och jag vill aldrig veta.
Du är mitt halvt lösta mysterium, labyrinten jag aldrig hittade ut ur.
Att antingen spotta eller kyssa.
Slå eller krama.
Älska eller döda.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Melöövyou! lick

2009-03-07 @ 22:42:36
URL: http://matildaerking.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0