Idag gick jag i en förort med knottror över hela kroppen medans sigur ros fyllde min öron. Då var jag lycklig.

Är människan så subtil att allt går att sätta fingret på?
Biologiska förklaringar, vetenskapligt bevisat.
Eller är och förblir, en del saker outforskade?
System som vårat förnuft inte kommer kunna uppnå.
Vi skriver vårat livsfacit, så vi slipper gå med de orättade svaren i maggropen.
Vetgirigheten är inte mycket bättre än ovissheten.
Ibland är det så skönt att sväva fram bland dunkla vägar med känslor som inte går att förklara.
Man bara ryser och inser att labyrinten aldrig kommer gå att hitta ut ur.
Eller kommer man?
Vi får slå upp det i facitet när det väl har blivit skrivet.


Kommentarer
Postat av: Anni

Sigur Ros är så jävla underbara. Åh jag såg dem i somras. Fast jag var hög så jag missade det mesta. =/ Skulle göra vad som helst för att se dem igen! Vill bara grina när jag hör vissa låtar. Untitled albumet e så jävla bra asså!

2009-03-14 @ 04:16:14
URL: http://eyecandy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0