So last Season



Är verkligen kär i detta märket. Så inspireande och detta är verkligen jag rakt igenom.  Skaparen är Johan Johansson som verkligen kört sitt eget race. Men var har detta märket nu blivit av? Har inte hittat nån kollektion sen A/W 08. Hoppas det inte har gått i konkurs för jag vill verkligen se mer av detta fantastiska, svenska avantgarde märke!
Johan Johansson, om du ser detta, och det e så att märket inte finns längre, så uppmanar jag dig starkt att starta upp So Last Season igen!
Nu ska jag se lite på idol. Det e typ sån audition ikväll.Alltid lika kul att kolla på folk med falska öster utan självinsikt.
Skriver mer sen.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi startar upp det igen annars!

2008-09-03 @ 21:02:10
URL: http://matildaerking.devote.se
Postat av: moa

jag hatar idol. jag menar, hälften av dom som är med har ju typ nån utvecklingsstörning. det är så sänkande.

min vän robin mår bra av att se andra misslyckas. haha :D

2008-09-04 @ 18:21:27
Postat av: Anonym

so last season är, tyvärr, nedlagt. tror jag iallafall. johan snackade någonting om att han inte pallade längre. ungefär så. nu vet du det iallafall :)

2008-10-21 @ 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0