Kärleksagenterna

Hej. Jag är upprörd. Min systerson var här tidigare idag och han kollade på barnkanalen. TV:n var på och då gick jag in och kollade i rummet. Just då var det visst ett program som kallas kärlektagenterna. Troligen nåt dejtingprogram för unga. Barnen känns helt hjärntvättade i serien och så tillgjort vuxna. Det var typ 11-åringar som parades ihop på en blinddate. Det var bara löjligt och pinsamt.Snälla låt barnen vara. Dem behöver fan inte ett dejtingprogram när dem knappt vet vad kärlek är. Snälla barnkanalen, sluta sända det. Det är inte bra för någon part.
Jag är upprörd
.

Kommentarer
Postat av: moa

jag tar dig när du faller. haha.

2008-09-25 @ 17:53:38
URL: http://petitantilope.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag håller med dig! Det är sjukt att de sänder sådana program där barn i den åldern medverkar..och barn som ibland är ännu yngre tittar på.

2008-09-26 @ 17:33:38
URL: http://fridawallgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0