Hejsan

Idag har jag klippt mitt hår och gräset. Heh. Håret blev jättebra. Väldigt nöjd faktiskt! Nu ska jag sätta mig och redigera samt skriva krönika. Usch. Jag har ont i huvet, kanske fått bihåleinflammation. Usch fy och blä säger jag bara. Men hoppas det går över igen. Hoppas.
Här kommer lite bilder från min fotosession med mig själv idag, så ni kan se hur mitt nya hår ser ut, fast dessa bilderna är ju inte de bästa för att visa hur mitt hår ser ut så jag visar det lite senare. Har själv tagit och redigerat bilderna. Blev hyffsat nöjd med resultatet. Kläderna på bilden är dagens outfit.
Enjoy!










Kommentarer
Postat av: moa

du ser näspiercad ut på den nedersta, det klär dig.



hur långt är du på krönikan nu?

2008-09-09 @ 20:05:09
Postat av: fisan

Fan va snygg du är...

2008-10-07 @ 17:50:03
Postat av: Tilda

Shit vilken cool stil du har!!!

2008-11-15 @ 22:57:21
URL: http://tildagustavsson.devote.se
Postat av: frida



fin kille asså

och snyggsnygg bloggg

2008-12-07 @ 14:23:02
URL: http://sstoprewind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0