Hej

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Har gjort läxor och inte orkat blogga. Men imorgon är det sista skoldagen för denna veckan i alla fall. Suttit med teknikarbetet om båtar. Det är verkligen skittråkigt men nu är det nästan klart. Pweh.
Jag lovar att bli mer aktiv när jag orkar.
Vet ni vad. Jag och Matilda ska starta vårt egna märke till vintern, men vet ni vad, vi har inget namn och vi har idétorka!  Hjälp oss snälla. Någon som vet ett bra namn? Kom jättegärna med förslag, uppskattas verkligen. Men endast seriösa. Haha. Ha det bra alla läsare!
Peace out.

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag skulle ju säga marängsviss, fast vegansisk såklart... dvs banan och kanske en klick chokladsås och sylt

2008-10-09 @ 21:08:58
URL: http://matildaerking.devote.se
Postat av: Dennis

Size zero är ingenting negativt, jag tycker att det är vackert och många har den storleken helt naturligt. :)

2008-10-10 @ 12:56:40
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0