Hallå

Hej hej allihopa!
Förlåt för att ni inte fått några inlägg. Men har varit i malmö och glömt bort min blogg helt! Fy på mig. Men ska börja som vanligt nu igen!
Det var mysigt i malmö, men idag fastnade jag i en hiss. Det var hemskt för att för er som inte känner mig så har jag extrem klaustrofobi. Jag trodde jag skulle dö när dörren inte öppnades. Kändes som om syret skulle ta slut och jag skulle dö i en hiss på andra våningen utav en byggnad. Låter patetiskt javet, men försök sätta er in i situationen! Detta är ett trauma och inget att skratta åt!!
Så, nu har jag fått det sagt.
Sen känner man ju sig lite sviken med, men sånt får man ta här i livet. Vill inte uttala mig mer om detta.
Nu låter min helg helt hemsk men faktum är att den har varit väldigt bra överlag. Människan har en förmåga att bara se det negativa i saker och ting.
I alla fall så har jag fyndat en väska som är skitsnygg. Ska göra er avundsjuka imorgon. Ha det bra tills dess då jag visar mina fynd ifrån malmö!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Desu

Snälla jesus ha vänsterjusterad text, mitt centrerad är så jobbigt >: (

2008-11-02 @ 15:53:08
Postat av: tyrae

sv; vad kul att du gillade bilden! :)

och tack! inte kul att vara sjuk alls!

2008-11-02 @ 22:09:32
URL: http://tyrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0