Idag

Har skolan börjat. Kort dag, från 8.10 till 9.30, skönt de. Men imorrn är de en vanlig skoldag. Och många framöver. Usch, säger jag bara. Usch. Som jag trodde så var allt och alla sig likt/lika. Verkar inte som om att nåt förändras i denna byn. Det märks verkligen att mognad inte kommer med åldern. Antingen så finns den där, eller inte.Sen efter skolan träffade jag Matilda som börjar på sitt gymnasium i malmö imorgon. Vi satt och pratade mest, och prata om vad hon skulle ha på sig imorgon , haha. Sen gick jag hem och gjorde ett misslyckat försök att fotografera. Haha, usch jag var för trött för de, men men, de var väl värt ett försök. Nu ska jag stretcha. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0